Blog despre lucruri vandabile

Elena Băsescu şi vila de 99 miliarde de euro

Posted in Afaceri, Amuzante, Politică by vandabil on June 21, 2010

Aflăm astăzi de pe bloguri, de pe messenger şi din căsuţa de email că Elena Băsescu (EBA) a cumpărat o vilă în Paris cu 900 de milioane de euro. Nu 90 de mii, nu 900 de mii. 900 de milioane. Cash.

Informaţiile sunt din sursă sigură, confirmate chiar de tribun.

Siteurile care susţin idioţenia nu merită link.

Cu această ocazie am văzut care dintre cunoscuţii mei au un IQ subunitar (mă refer la cei care, cu sinceritate, mi-au trimis mesajul respectiv – pentru 2 dintre ei încă mai trag speranţa că au dorit să mă binedispună).

Scrie şi Laura Cernahoschi despre această tranzacţie record.

Redau comentariul meu de pe voxpublica:

De fapt vila din poza e doar ce se vede la suprafata.
In realitate e intrarea intr-un complex antiatomic de 100 de hectare, cu stadioane, bazine olimpice, disneyland si jurassic park incluse.

Iată şi o fotografie a vilei cu pricina:

Eu zic că a luat-o ieftin.

Leave a Reply

